|

Děti vyrostly, ale břicho zůstalo. Co s tím?

Zdravý životní styl je tématem, které jistě řešíme dnes a denně. A ruku na srdce, kdo by si nepřál zlepšit postavu, získat novou chuť do práce i koníčků, cítit se jednoduše skvěle? Ovšem, samo od sebe nic na světě nejde, ale s pravidelným pohybem po čase přichází elán a vitalita. Důležité je jedno jediné, odhodlat se k řešení. Přebytečná kila trápí mnoho maminek i dlouhé roky, přitom ale k podobnému trápení není žádný důvod. Jak konečně říct sbohem nadváze?

Jednoduché domácí cvičení pro každého

Už i procházkami lze začít, chůze je lidskému tělu zcela přirozená a nepotřebujete k ní žádné sportovní náčiní. Projít se v parku je ale nejlepší investice, nadějný začátek pro další týdny, ve kterých si dáváte za úkol aktivně hubnout. Jak by řekl každý učitel, začít se musí jednoduše a po malých krůčcích, jen pak lze stoupat až směrem k vrcholu pyramidy. Domácí cvičení s odporovou gumou, ale i cviky jako je například plank (prkno), obyčejné dřepy a shyby s pravidelným opakováním. Ovšem pozor, nezaměřujte se jenom na břicho!

TIP: Zkuste do Vašeho jídelníčku zařadit i zdravou snídani. Velmi oblíbený je například chia puding s kokosem.

Pozornost si rozhodně zaslouží celé tělo

Zhubnout je nutno celkově, komplexními cviky dosílíte maximálního efektu a každý trenér vám určitě odpoví stejně – jednostranné zaměření je při domácím cvičení nevhodné. Aerobní zátěž spaluje kalorie, cviky na břicho pochopitelně také, ale všeho s mírou! Kombinujte různé cviky a nezůstávejte jen u jednoho jediného, nejen proto, že by to za pár týdnů vlastně byla spíš bezbřehá nuda. Cvičení má být zábavné a nápadité, inspirujte se u zkušenějších, hledejte rady a triky, jak se zlepšit. Berte to jako soutěž, pokud chcete zvítězit, musíte najít co nejzajímavější cestu k cíli. Sestavte si dlouhodobý plán a držte se jej!

Zavítejte také pravidelně do tělocvičny

Když už se jednou odhodláte, je dobré vytrvat a snažit se, po pár týdnech uvidíte první zajímavý efekt a budete mít ze sebe velkou radost. Kupte si permanentku do fitness centra nebo si vybavte domácí posilovnu, záleží na osobním odhodlání a fantazii, ale i finančních možnostech. Můžete zvedat malé činky, zkusit balanční podložku, hrazdu nebo také eliptický trenažér, jenž skvěle protáhne celé tělo. Dobrou alternativou je i nejlepší rotoped, veslovací trenažér a další pomocníci, zvláště pokud máte možnost vyhradit jednu místnost v domě podobným účelům, vyplatí se trochu investovat. Do fitness centra musíte nejprve dojet, ale zacvičit si doma zvládnete i během podzimních plískanic, kdy se vám opravdu nechce o víkendu vyjít někam ven. Cvičit se dá i venku, říká vám něco kalisthenika?

Cvičení s váhou vlastního těla

Venkovní posilování na čerstvém vzduchu je hodně moderní téma. Kalisthenika, jak už říkali staří Řekové, je vlastně cvičením, při němž se využívá jen vlastní váha. Pro vojáky to bylo hodně praktické, tužit svalstvo bez dalšího vybavení – a vy se můžete inspirovat v tisíce let starých poučkách, které jsou všeobecně platné. Navíc, cvičit venku je naprosto přirozené, během letních měsíců také hodně příjemné, že? Workout hřiště rostou jako houby po dešti, proč se nepřidat?

TIP: Podívejte se na nejlepší keto produkty.

Keto dieta může prospět i dlouhodobě

Cvičení je jedna věc, úprava jídelníčku zase druhá. A věřte, že shazování přebytečných kil není možné, když jedno z témat naprosto podceníte. Když se rozloučíte s velkými porcemi sacharidů, dáte prostor kvalitním bílkovinám a zažijete si pravidelný stravovací režim, neuděláte chybu. Slyšeli jste někdy o ketogenní dietě? Někdy se jí říká i zkráceně keto dieta, sází na ni aktivní sportovci, ale i ti, kterým doslova a do písmene změnila život. A v čem spočívá její kouzlo? Ono je to vlastně jednoduché, díky revolučnímu principu si nemusíte odpírat, co máte rádi. Protivníkem je ve zkratce jen pečivo a cukr.

Maso, vejce a sýry mají zelenou

Neodpírejte si kvalitní tuky, jde tu hlavně o omezení porcí sacharidů, které jinak mohou vést rovnýma nohama až k civilizačním chorobám. Skutečně, bílé pečivo, přílohy, slazené nápoje, ale i přemíra alkoholu, tento životní styl vůbec není zdravý a dlouhodobě se může projevit značně negativně. Keto dieta upravuje stravování tak, abychom bílé mouce a těstovinám zamávali, přitom si ale pochutnali. Vejce, kvalitní sýry, ale i ořechy, rybí maso a nerafinované rostlinné oleje jsou součástí tohoto dietního stravování, nebudete si je muset odpírat. Proteinové koktejly zasytí na dlouhou dobu, s proteinovými tyčinkami si pochutnáte i bez velké porce sacharidů, která byla problémem hlavně ve večerních hodinách. Sečteno a podtrženo, hubnutí se může stát i velkou zábavou!

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.